امروز : سه شنبه 20 مارس 2018
تاریخ : 2018/03/20 - 5:26 ذخیره فایل ارسال به دوستان

تقی زاده : خبرنگار دیندار نباید ترسو باشند باید حقایق و واقعیتها رسانه نمود.

جوان فردا : تقی زاده در جمع اصحاب رسانه گفت در عصر امروز ایران اسلامی در دو جبهه مورد هجمه دشمنان قسم خورده قرار گرفته است و جنگ می کند دشمنان انقلاب تمام امکانات خود را بخصوص رسانه بزرگ را در راستای تخریب و از بین بردن اسلام ناب محمدی بسیج نموده است تا آخرین ضربه خود را به نظام اسلامی ایران که ام القراءی جهان اسلام شده است را بزند.دشمنی این دشمنان ریشه چندین صد ساله با اسلام دارند.

سپاه و بسیج نقش ویژه ای در اشتغالزائی و اقتصاد مقاومتی دارد

نشست هم اندیشی حضرت حجت الاسلام والمسلمین صفر تقی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرند با اصحاب رسانه محلی
تقی زاده در جمع اصحاب رسانه گفت در عصر امروز ایران اسلامی در دو جبهه مورد هجمه دشمنان قسم خورده  قرار گرفته است و جنگ می کند دشمنان انقلاب تمام امکانات خود را بخصوص رسانه بزرگ را در راستای تخریب و از بین بردن اسلام ناب محمدی بسیج نموده است تا آخرین ضربه خود را به نظام اسلامی ایران که ام القراءی  جهان اسلام شده است را بزند.دشمنی این دشمنان ریشه چندین صد ساله با اسلام دارند.
تقی زاده افزود در دهه اخیر به آتش کشیدن قرآن و امثال چنین کارها نشان از ترس دشمن از اسلام و قرآن است .
نماینده  ولی فقیه در سپاه مرند افزود دشمن با یک حرکت سنجیده و حساب شده با تفکرات جاهلیت و جمود می خواهد نسل جوان را غافلگیر نماید.
وی در مورد هدف مشترک دشمنان اسلام گفت هدف دشمنان یکی است آنهم از بین بردن اسلام و انقلاب اسلامی است پرورش گروه های تکفیری یکی از حیله های دشمنان بود که توسط سربازان ولایتمدار ایران اسلامی اعم از سربازان گمنام امام زمان عج و پاسداران جان بر کف و نیروهای امنیتی و نظامی و مردم نقشه دشمنان را  در چند صد کیلومتری مرز ایران نقش بر آب شد
تقی زاده نقش رسانه را در پایداری جامعه وانقلاب گفت دشمن چرا رسانه را بدست گرفته است چون رسانه زمینه ساز تهاجم فرهنگی است دشمن با رسانه می خواهد جامعه را ملتهب نماید و با ابزار رسانه میخواهد بین مردم اختلاف بیافکند و و با دروغ و صحنه سازی های جعلی دست به جو سازی میکند.
وی به اصحاب رسانه گفت حفظ آبروی مومن از همه کارها مهم است اهل قلم دیندار و انقلابی در حفظ آبروی مومن و آرمانهای انقلاب قلم فرسائی کند و جدی باشند اهل قلم در جامعه اسلامی وظیفه سنگینی دارد هم باید سیاسی باشند و هم نظامی. اهل قلم و اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند این فرموده امام خامنه ای می باشد .
نماینده ولی فقیه در سپاه مرند به جایگاه اهل قلم اشاره نمود و گفت ،اهل قلم با ایمان و دیندار و انقلابی در نوشتن حقایق نباید ترس داشته باشد و نباید خوف بر خود راه دهند. قلم وی مانند اسلحه گرم در میدان جنگ است .
تقی زاده افزود اهل قلم جامعه اسلامی هرچند دارای امکانات ضعیف هستند ولی تا به امروز توانسته اند در مقابل رسانه های بزرگ جهان مقاومت کنند و نقشه های شوم تهاجم فرهنگی دشمن را برملا نمایند .
حضور مردم در ایام الله دهه فجر و بخصوص ۲۲ بهمن نشان از حرکت ملی بود نقش رسانه های داخلی در اطلاع رسانی و راهپیمائی میلیونی مردم از یاد رفتنی نیست . چون اصحاب رسانه جامعه ایران اسلامی در هر تفکری باشند وفادار به نظام هستند و بعنوان مجاهد در میدان فرهنگی و رسانه ای در حال جنگ با دشمن هستند .
تقی زاده فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت و از اصحاب رسانه خواست در سال ۱۳۹۷ با تامل بیشتر با سپاه باشند
رحیم میابی مدیر مسئول جوان فردا پیشنهاد ذیل را چنین بیان نمود
سپاه وبسیج از آن مردم و مردم از آن سپاه و بسیج است جهت تبدیل انرژی های بالفعل به بالقوه باید تمام بسیجی ها اعم بسیج رسانه ای و حقوقدانان و مهندسین و پزشکان وبسیج روحانیت و بسیج اصناف و… دیگر گروه هائی که در میدان تهاجم فرهنگی دشمن جهت مقابله می توانند نقش ایفا نماید استفاده گردد .

ارسال دیدگاه