امروز : سه شنبه 20 مارس 2018
تاریخ : 2018/03/20 - 10:41 ذخیره فایل ارسال به دوستان

کاوه شهردارمرند : سال ۱۳۹۷ برای مرند سال پر بار و تبدیل به کارگاه سازندگی خواهدبود .

جوان فردا : شهردار مرند در مورد ویترین مدیریت شهرداری گفت : شهرداری نمی تواند بدون افراد کارآمد و توانمند ومتعهد ومتخصص و جوان موفق شود لذا در این مورد اولاً از تمامی نیروهای شهرداری استفاده می گردد و در مورد مدیریتها قطعا از افراد متخصص و متعهد و توانمند و دلسوز استفاده می گردد . در شهرداری مرند افراد با تجربه توانمند زیاد داریم . لذا از این افراد در پستهای کلیدی استفاده خواهد شد و بتدریج بر مدیریتها انتصاب میشوند

نشست خبری مهندس حسین کاوه شهردار مرند با اصحاب رسانه ای محلی


به گزارش جوان فردا از مرند
  کاوه :سال ۱۳۹۷ سالی پر بار برای مرند خواهد بود
کاوه در نشست خبری گفت
با آغوش باز به استقبال میهمانان نوروزی می رویم .
کاوه : سال ۱۳۹۷ را برای مرند سال پر بار نامید
شهردار مرند در این نشست خبری گفت چندین برنامه در سال ۱۳۹۷ درمرند اجرائی می شود وی خبر از پرداخت حقوق معوقه کارکنان اعم از رسمی و کارگران بخش خصوصی و پیمانکاران داد و گفت ۱۷ میلیارد در مدت ۴ ماه پرداخت شده است که ۱۲ میلیارد به پیمانکاران و ۵ میلیارد به کارکنان وکارگران پرداخت شده است .
کاوه کل بدهی شهرداری را بجز بدهی تامین اجتماعی ۲۲ میلیارد اعلام نمود و گفت کل بدهی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی ۲۳ میلیارد تومان تا به امروز است البته این بدهی دارای سابقه طولانی دارد .
(جوان فردا لازم بتوضیح است موضوع بدهی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی به سالهای خیلی پیش مربوط است . کل بدهی شهرداری به تامین اجتماعی پائین از ۱۰ میلیارد بود بهره و سود آن بیش از مبلغ بدهی شده است این بدهی به سالهای دوران مدیریت قبل از سید رضا  هاشمی بر می گردد .)
کاوه خبر از فعالیت های عمرانی در سال ۹۷ در سطح شهر خبر داد وگفت ۴۵ میلیارد تومان ففط برای عمران و ۲۲ میلیارد تو مان به جاری در نظر گرفته شده است .مرند در سال ۹۷ تبدیل به کارگاه سازندگی خواهد شد.
کاوه خبر از ممیزی املاک داد و گفت هر ۵ سال یک بار ممیزی املاک اجرائی می گردد انشاالله در سال ۹۷ شاهد اجرائی شدن این امر در سطح شهرمرند خواهیم شد تا در آمد شهرداری را افزایش دهیم وخدمات ارزده ای در شان مردم ارائه نمائیم .
شهردار مرند در مورد زیبا سازی شهر جهت استقبال از میهمانان نوروزی گفت تمام فضاهای سبزاز هر لحاظ آماده پذیرائی از میهمانان نوروزی می باشد این زیباسازی توسط هنرمندان بومی اجرا می گردد.
کاوه در مورد بنا های فرسوده گفت با حمایتهای مردمی و شورای اسلامی شهر مرند در مورد بناهای فرسوده برنامه های خاص اعم از تخفیف در عوارض و دیگر بسته های حمایتی در این مورد خواهیم داشت از صاحبان املاک فرسوده میخواهیم در زیبا سازی و مقاوم سازی بناها شهرداری را یاری نمایند .
شهردارمرند گفت با برنامه های مدون شورای شهر مرند و کارشناسان شهرداری سال ۹۷ برای مرند سال پر بار خواهد بود و مرند را به کارگاه سازندگی تبدیل میکنیم قطعاً حمایتهای مردم در این مورد ما را تشویق خواهد نمود .
کاوه در مورد پل ولایت گفت الحمدالله مرحله مقاوم سازی پل ولایت رو به اتمام است و ۷۰ % عملیات مقاوم سازی به اتمام رسیده و زیر ترافیک رفته است .پروژه های نیمه تمام قطعا در سال ۱۳۹۷ به اتمام خواهد رسید و طی برنامه خاص مورد بهره برداری قرار می گیرند .
کاوه درمود رودخانه های داخل شهر گفت آنچه به چشم دیده میشود دیوارهای رودخانه های ترمیم و مقاوم سازی شده اند و لاروبی انجام گرفته است . ولی ما در مورد لاروبی رودخانه های داخل مشکلی داریم . آن مشکل این است که بعضی از همشهریان بزرگوار نقاله های ساختمانی و یا آشغالهای خود را به رودخانه میریزند . امید است اصحاب رسانه در این مورد فرهنگ سازی نمایند تا از ریختن اشغال به خیابانها و معابر عمومی و رودخانه ها خود داری کنیم . شهرداری با پول مردم این آشغالها را جمع می کند .
کاوه گفت الحمد الله کشتارگاه مناسب سازی شده است و پل طالقانی مسدود و خیابان طالقانی دو طرفه شد و لایحه پیشنهادی بودجه با افزایش سه میلیاردی توسط شورا مورد تصویب قرار گرفت.
کاوه خبر از تشکیل جلسه کمیسیون ماده ۵ در مرند داد و گفت کمیسیون ماده ۵ در مرند تشکیل و ۲۵ فقره پرونده را بررسی نمودند و به تعدادی از آنها موافقت خود را اعلام داشتند لازم بتوضیح است به ۹۰ % پرونده های نظر مثبت دادند .
کاوه گفت الحمدالله صندوق قرض الحسنه کارگران شهرداری مجدداً شروع بکار نمود و و فروشگاه تعاونی کارگران شهرداری بازگشائی مجدد شد
کاوه از بازگشائی مسیرهای قدیمی  گفت . انشاالله بزودی بعضی مسیرهای مهم بازگشائی میشوند و با صاحبان املاک واقع در مسیرها توسط واحد املاک توافق حاصل شده است
شهردار مرند در مورد ویترین مدیریت شهرداری گفت : شهرداری نمی تواند بدون افراد کارآمد و توانمند ومتعهد ومتخصص و جوان  موفق شود لذا در این مورد اولاً از تمامی نیروهای شهرداری استفاده می گردد و در مورد مدیریتها قطعا از افراد متخصص و متعهد و توانمند و دلسوز استفاده می گردد . در شهرداری مرند افراد با تجربه توانمند زیاد داریم . لذا از این افراد در پستهای کلیدی استفاده خواهد شد و بتدریج بر مدیریتها انتصاب میشوند
کاوه در مورد تبریز ۲۰۱۸ گفت دبیرخانه تبریز ۲۰۱۸ بر عهده شهرداری مرند می باشد در این مورد اقدامات انجام شده است و تلاش داریم در این مدت باقی مانده کارهائی هم انجام دهیم وی در مورد کاروانسرای پیام گفت بزودی این کاروانسرا مورد بهره بردای قرار می گیرد .
شهردار مرند در مورد پروژه جواهر گفت ، قطعاً این موضوع با تصویب شورای شهرمرند حل خواهدشد و ورود امام جمعه مرند و استاندار برای حل مشکل پروزه جواهر برای مسئولان شهرداری و شورای شهر و مشارکت کننده روزنه امید بوده و است  و خواهد بود و قطعا رهنمود های این بزرگواران برای حل مشکل جواهر الگو خواهد بود .
وی اضافه کرد و گفت موضوع پروژه جواهر  به کارشناسی ارجاع  شده است که یک کارشناس از طرف شهرداری و کار شناس دیگر از سوی مشارکت کننده و سومین کارشناس از طرف دادگستری شهرستان مرند مشخص و موضوع را در چهار چوب قرارداد کارشناسی خواهند نمود.
کاوه افزود از طرف ما مشکلی وجود ندارد مورد اختلاف از جانب مشارکت کننده می باشد . شهرداری آماده است برای رفع نگرانی سرمایه گذار موضوع از طریق کارشناسی انجام گیرد . بعداز منتج شدن امر کارشناسی به نتیجه موضوع کتباً به شورای اسلامی مرند اعلام خواهد شد . تصمیم نهائی با شورا خواهد بود .
شهردار مرند گفت با یاری مردم و اصحاب رسانه و عقلای جامعه و صاحب نظران سال ۱۳۹۷ سال سرنوشت ساز برای مرند خواهد شد .کاوه افزود ما در سال ۱۳۹۷ پروژه بزرگ نخواهیم داشت . فقط پروژه های سالهای قبل را به اتمام خواهیم رساند .
کاوه در مورد بدهی های گذشته گفت . بدهیهای گذشته مانند سونامی شهرداری را تهدید می کند
کاوه در پاسخ سوال خبرنگاران گفت شهرداری چهار امر مهم را پیگیری می گند ۱) میدان خشکبار ۲) شهرک مبل سازان ۳) انتقال بازار جمعه و دواب ۴) پروژه جواهر و قائم .

کاوه در مورد لایحه بودجه افزود بودجه ۹۷ یک بودجه واقعی است و به محقق شدن آن ۱۰۰ % ایمان داریم . کارکنان و کارگران با هم تعهد اخلاقی داده ایم تا نسبت به محقق شدن بودجه تلاش کنیم .
شهردار مرند خبرنگاران را چشم بینا و زبان گویای مردم و مسئولین دانست و گفت هر آنکه مرند را می خواهد باید در ایجاد همدلی و اتحاد قلم فرسائی نماید با وحدت و همدلی می توان به مشکلات پیش پا افتاده را حل نمود .
شهردار مرند در پاسخ سوال جوان فردا مبنی بر اینکه همیشه از بدهی های شهرداری می گوئید و این انرژی منفی است که به جامعه ترزیق میشود لطفا از طلب های شهرداری از سازمانها و ادارات بگوئید .

کاوه در پاسخ جوان فردا گفت بیش از ۱۲ میلیارد تومان از ادارات و سازمانها طلب داریم . و در وصول آنها دنبال راه و چاره ای قانونی هستیم .
سوال کانال خبری چاپار از شهردارمرند بشرح ذیل بود
آقای شهردار اخیراً با سه تن از اعضای شورای شهر مرند به تهران سفر کرده بودید و با نماینده مجلس دیدار داشتید و بعد از مراجعت از سفر این سفر را با توجه به وعده هائی که نماینده داده بود پر بار خواندید شما را و مردم را خوشحال نموده بود آیا از خروجی این دیدار و از نتیجه وعده ها خبری هست ؟
کاوه در پاسخ گفت تا اینکه لحظه خبری نیست انشاالله در صورت خبر شدن اطلاع خواهیم داد .

 

ارسال دیدگاه