امروز : سه شنبه 3 آوریل 2018
تاریخ : 2018/04/03 - 11:21 ذخیره فایل ارسال به دوستان

نمره ۲۰ از ۲۰ مَردُم به عملکرد ۲۰ روز نیروی انتظامی شهرستان مرند

جوان فردا : نتیجه این حضور و گفتگو با مردم و اعضای شوراهای اسلامی روستاها و شهر های تابعه شهرستان مرند و تقدیر و تشکر پاسخ دهندگان به سوال جوان فردا این بود نمره ۲۰ از۲۰ مردم به عملکرد ۲۰ روز نیروی انتظامی شهرستان مرند برگ زرینی است تحفه درویش . انشاالله مورد قبول فرماندهی نیروی انتظامی، مامورین ۱۱۰ و پلیس امنیت و پلیس اماکن عمومی و پلیس آگاهی و پلیس فتا باشد

نمره ۲۰ از ۲۰ مَردُم به عملکرد ۲۰ روز نیروی انتظامی شهرستان مرند
به گزارش خبرنگاران پایگاه خبری جوان فردا از شهرستان مرند
شهرستان مرند از امن ترین شهرستانها به حساب می آید .
این گزارش از ۲۲/۱۲/۱۳۹۶ شروع و در آخرین ساعات ۱۳/۰۱/۱۳۹۷ می باشد


در سالهای گذشته در شهرستان مرند مواجه با ناهنجاریهای در جامعه روستائی یا شهر می شدیم ولی در این ۲۰ روز همکاری مردم با پلیس عملکرد پلیس را رنگین تر نشان داد .
بازار مرند در ۷ روز مانده به تحویل سال با حضور خریداران عیدی شلوغ بود ولی این شلوغی امینت را زیر سوال نبرد بلکه امنیت پایدار را در مرند رقم زد . دختر جوانی به خبرنگار جوان فردا در مورد امنیت در بازار مرند گفت من مرندی الاصل هستم هر سال خرید عید خود را از مرند خرید میکنم ولی ساکن کرج هستم . علت این امر را چنین بیان نمود اولاً بازاریان مرند خوش خلق و مشتری مدار هستند و اجناس با جنس اعلا و با مد روز را به مشتری پیشنهاد می کنند و قیمت اجناس را مانند شهر های بزرگ بالا نمی برند . از طرفی وقتی در بازار به تنهائی آمدم وجود مامورین پلیس در پاساژها بخصوص در لباس شخصی امیدواری بنده حقیر را به جامعه دارای امنیت پایدارچندین برابر بالا برد .
یک آقائی که از شهر زنوز برای خرید با خانواده اش آمده بود به خبرنگار جوان فردا گفت وجود پلیس در نقاط حساس شهر ستودنی است . خانم این آقا به جوان فردا گفت بالارفتن فرهنگ جامعه و حضور پلیس در پاساژها و معابر عمومی موجب شده دست فرصت طلبان و مزاحمین نوامیس مردم کوتاه شود .
یک جوان ۲۵ ساله در یکی از پاساژ های مرند به خبرنگار جوان فردا گفت ای کاش فرهنگ سازی شود یک ماه مانده به عید مردم لوازم مورد نیاز خود را خریداری نمایند تا شاهد ترافیک مردمی در پاساژها و خیابانها و معابر عمومی نشویم . همان جوان افزود نقش پلیس در این ایام واقعا جای تشکر دارد . وقتی ساعت ۱ نصف شب از خونه خواهرم داشتم می آمدم پلیس به همراه چند سرباز در پس کوچه های شهر داشتند گشت می زدند . و امنیت در جامعه در شب عید مرهون زحمات نیروهای انتظامی است .
خبرنگار جوان فردا سری به مناطق مختلف شهرستان نمود مناطق مورد حضور جوان فردا ۱_ کوی شهید چرمی ۲+ فردوسی ۳_ یکان _ ۴_ استمز ۵_ آغ زمی ۶_ خیام ۷_ رسالت ۸_ یالدور بالا ۹_ یالدور پائین ۱۰ _ یو خاری محله( شهدا ) ۱۱_ رسالت ۱۲_ شمس تبریزی ۱۳_ روستای دولت آباد ۱۴_ بنگین ۱۵_ ملایوسف ۱۶ _ کندلج ۱۷_ ارلان ۱۸_ کشکسرای ۱۹_ بناب ۲۰ _ گلین قیه ۲۱ _ زنوز ۲۲ _ زنوزق ۲۳ _ هرزند عتیق ۲۴ _ میاب ۲۵_ بابره تین بود .
طبق فرمایشات امام جمعه مرند در خطبه نماز جمعه که نشان از تشکر از مامورین و فرماندهی نیروی انتظامی بود و نظر بعضی از اعضای شوراهای اسلامی روستاها و شهرهای تابعه مرند در مورد عملکرد نیروهای انتظامی این بود واقعاً دست مریزاد می گوئیم به نیروهای پلیس .
نتیجه این حضور و گفتگو با مردم و اعضای شوراهای اسلامی روستاها و شهر های تابعه شهرستان مرند و تقدیر و تشکر پاسخ دهندگان به سوال جوان فردا این بود نمره ۲۰ از۲۰ مردم به عملکرد ۲۰ روز نیروی انتظامی شهرستان مرند برگ زرینی است تحفه درویش . انشاالله مورد قبول فرماندهی نیروی انتظامی، مامورین ۱۱۰ و پلیس امنیت و پلیس اماکن عمومی و پلیس آگاهی و پلیس فتا باشد

ارسال دیدگاه