امروز : چهار شنبه 11 آوریل 2018
تاریخ : 2018/04/11 - 4:54 ذخیره فایل ارسال به دوستان

مهندس داود گرشاسبی بعنوان معاون استاندار فرماندار ویژه جدید شهرستان مرند معرفی شد.

جوان فردا : دکتر خدابخش نماینده عالی دولت در استان و استاندار آذربایجان شرقی با رافت و مهربانی در سخنان خود گفت فرد عاقل آن است که با صبوریت حرفهای دیگران را بشنود و زود از جای بر نخیزد .

مهندس داود گرشاسبی بعنوان معاون استاندار فرماندار ویژه جدید شهرستان مرند معرفی شد.
به گزارش خبرنگار جوان فردا از مرند    طی حکمی ازسوی استاندار آذربایجان شرقی مهندس داودگرشاسبی معاون استاندار وفرماندار ویژه مرند معرفی و از خدمات مهندس علیار راستگو تجلیل شد.

 

مراسم تکریم و تودیع معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند با حضور جمع کثیری از خانواده شهدا و معتمدین و جمعی از فعالین سیاسی و اعضای شورای اداری و شورای تامین و با حضور دکتر مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی و دکتر استاد رحیمی و مهندس راستگو فرماندار سابق و مرند و فعلی تبریز و مهندس گرشاسبی و عادل اصغر پور فرماندار عجب شیر و احمدی فرماندار جلفا شهرداران شهرهای مرند و دیگر حضار برگزار شد .
در این مراسم بعداز سرود ملی و قرائت قرآن حجت الاسلام هادوی امام جمعه شهر یامچی ضمن خوش آمدگوئی به حضار خطاب به مسئولین گفت در حکومت جمهوری اسلامی همه سرباز حضرت ابراهیم خلیل و حضرت محمد و ائمه اطهار و سرباز امام زمان عج و ولایت فقیه هستند
هادوی افزود نگرانی پیامبر خاتم از بت پرستی بود . ما نباید با اسیر شدن در پستها و مقامها خدمتگزاری را از یاد ببریم . هدف از خدمت به خلق خدا یعنی بندگی به خداست .
امام جمعه یامچی گفت اصول و ارزشهای نظام نباید با مرور زمان از یاد برود .انسانهائی که کم بهره اند و کاری از دست شان بر نمی آید پستها را به دیگران بدهند تا کار مردم لنگ نشود .
در نظام جمهوری اسلامی کار آئی فرد با اعتقادات لازم به نظام در هر جناحی باشد باید به میدان کار دعوت کنیم .اگر بتوانیم فراجناحی عمل کنیم قطعاً تمام برنامه ها با پیروزی کامل عملی خواهد شد .
عادل اصغرپور که ۴۵ روز سرپرستی فرمانداری مرند را برعهده داشت و اخیراَ به فرمانداری جدید عجب شیر از سوی استاندار معرفی گردید بعنوان میزبان گفت تمام بزرگوارانی که در این مراسم حضور دارند از حضورشان تشکر می کنم . واز استاندار محترم  تشکر ویژه دارم دراین مدت بنده حقیر را لایق دیدند تا در خدمت همشهریان عزیز مرند باشم . اصغر پور  ضمن خوش آمد گوئی به حضار از عملکرد صادقانه علیار راستگو در مدت ۲۰ ماه درمرند تشکر وقدردانی نمود

   مهندس علیار راستگو فرماندار سابق مرند و فعلی تبریز گفت من نمی خواهم از عملکرد خود بگویم . چون تاریخ همه چیز را مشخص خواهد نمود . گفتن را لازم نمی بینم ولی تشکر می کنم از خانواده شهدا و معتمدین و فعالین سیاسی و روحانیت و اصحاب رسانه ونخبگان این شهرستان .
راستگو چندین بار و مکرراً از حضرت حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده امام جمعه مرند تقدیر نمود و گفت در تمام مسایل یار و مددکار و راهنمای بنده حقیر بودند .


دکتر خدابخش نماینده عالی دولت در استان و استاندار آذربایجان شرقی با رافت و مهربانی در سخنان خود گفت فرد عاقل آن است که با صبوریت حرفهای دیگران را بشنود و زود از جای بر نخیزد .

خدابخش گفت

 سفارشات و طومار ها و اس ام اس ها  و تلفن های زیادی در مورد عدم انتقال فرماندار جلفا به مرند به این جانب ارسال شد . اما شرایط  و ویژگی های خاص مرند حاکم بر مرند موجب شد که بر انتخاب خودبمانیم و امروز ایشان را به عنوان فرماندار مرند معرفی می نمایم و امیداورم با همکاری تمامی اقشار بخصوص خانواده های معظم شهداء و مسئولین امر بتوانند موفق باشند

  خدابخش   در مراسم معارفه فرماندار ویژه شهرستان مرند خاطر نشان کرد : اشتغالزایی مهم ترین وظیفه مسئولین اجرائی  در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری بوده و باید   برنامه های اولویت دار  مسئولین اجرائی و تصمیم گیر قرار گیرد .

استاندار افزود ما در مورد راستگو برنامه خاص داشتیم و در مورد انتخاب فرماندار به تبریز مشکل داشتیم بجز راستگو کسی با این شرایط برای فرماندار شدن تبریز نداشتیم لذا مصلحت دیدیم راستگو را فرماندار تبریز کنیم و گرشاسبی که دارای سوابق فرمانداری دارد بعنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند انتخاب کنیم
خدابخش از مردم مرند و فعالین سیاسی خواست حتما فرماندار جدید را یاری نمایند تا   قدمهای توسعه در این شهرستان برداشته شود .
گرشاسبی بعداز اخذ حکم فرمانداری طی سخنانی گفت من یک اصلاح طلبم . ولی در مدیریتم برایم جناحی بودن ملاک نیست ملاک مدیریت و کارآئی است . وی افزود باید درمرند اختلافات را کنار بگذاریم تا فکری به توسعه مرند داشته باشیم .من نمی گویم فرماندار بحران نیستم ولی در نا امنی نمی توان کار کرد .وی رمز کار خود را مدیریت هوشمندانه نامید وگفت با مدیریت هوشمندانه میتوان بر تمامی مشکلات پیروز شد . وبا تعریف وشناخت شاخص های توسعه  شهرستالن می توان برای رفع مشکلات و معضلات قدم برداشت وبرای تمام توانمندی شهرستان برای توسعه برنامه ریزی نمائیم .

گرشاسبی افزود ، در مدیریت هوشمند تفاوتی با چپ و راست نداریم از تمام تفکرات استفاده خواهیم نمود .
دکتر محمد حسن نژاد نماینده قانونی مجلس طی سخنانی گفت آقای گر شاسبی در مرند کار کردن سخت است . لازم است یک جراحی بزرگ در این شهرستان به عمل آورید تعدادی معلوم الحال در این شهرستان وجود دارد در هرزندات جلسه می گذارند .و با امام جمعه هم دیدار می کنند .

حسن نژاد اشاره ای به وعده های خود در گذشته ننمود به کارهائی که به وی مربوط نبود اشاره کرد و گفت .من از وزیر نامه گرفتم تا در مورد بدهی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی را تهاتر کنند .

مشروح سخنان حسن نژاد جهت جلوگیری از فرافکنی بعضی ها طی فیلم پخش خواهد شد .

ارسال دیدگاه