امروز : جمعه 13 آوریل 2018
تاریخ : 2018/04/13 - 21:06 ذخیره فایل ارسال به دوستان

امام جمعه مرند: مسئول نباید دروغ بگوید ./گذشت زمان وعده های داده هیچ مسئولی را کهنه نمی کند و مشمول مرور زمان نیست و از یاد مردم نمی رود .

جوان فردا : نماز عبادی سیاسی جمعه در مرند با حضور مردم ولایتمدار و فرماندار جدید مرند ومسئولین اجرائی و فرماندهان نظامی و انتظامی و با حضور خانواده های شهدا به امامت حضرت حجت الاسلام والسملمین علی نعمت زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرند در حسینیه امام خمینی ره مرند اقامه شد.

گذشت زمان وعده های داده هیچ مسئولی را کهنه نمی کند و مشمول مرور زمان نیست و از یاد مردم نمی رود .

نمیدانم چرا استاندار محترم بصورت رسمی به مرند تشریف نمی آورند .؟


به گزارش خبرنگار جوان فردا از مرند
نماز عبادی سیاسی جمعه در مرند با حضور مردم ولایتمدار و فرماندار جدید مرند ومسئولین اجرائی و فرماندهان نظامی و انتظامی و با حضور خانواده های شهدا به امامت حضرت حجت الاسلام والسملمین علی نعمت زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرند در حسینیه امام خمینی ره مرند اقامه شد.


امام جمعه مرند در هردو خطبه ضمن دعوت از خود و نماز گزاران به رعایت تقوا گفت با نزدیک شدن روز مبعث باید گفت چرا بعثت انجام گرفت .بعثت رسول خدا جهت هدایت مردم بود تا مردم را از هلاکت دنیا و آخرت نجات دهد .
نعمت زاده افزود اگر مردم کاری بر عهده یک فرد مسئول گذاشتند مسئول هم قبول کرد باید مسئول امین باشدبه وعده های داده اش عمل کند با گذر زمان وعده های داده ی یک مسئول کهنه نمیشود واز یاد مردم نمی رود . مردم هرکسی دروغ را به نفع خودشانبگویند و انجام دهند آنرا قبول ندارد .
نعمت زاده گفت چرا امام خامنه ای محبوب دلهاست و دشمن هم باین محبوبیت معتقد است گفت چون رهبر معظم انقلاب با مردم راست سخن می گوید و از دروغ گوئی همیشه پرهیز نموده است و مردم امین بودن رهبرشان را در زمانهای حساس به رخ جهانیان کشانده اند .
ولی بعضی از مسئولین صداقت و شفافیت را کنار گذاشته اند وقتی نیازشان برطرف شد رفتارشان را عوض می کنند و وعده ها و گفته هایشان را فراموش می کنند ومنافع خود را بر منافع جامعه و مردم مقدم میدانند .
نعمت زاده گفت چرا مردم گلایه دارند ؟ وگلایه مردم بحق است . چون مسئولی قولی میدهد چون به خلوت میرود خبری از گفته هایش نیست انسان باید قبل از سخن گفتن فکر کند بعدازاینکه درست صحبت کردن را یاد گرفت صحبت کند .
نعمت زاده گفت دروغ گفتن خوب نیست وای بر آنکس که دروغگو باشد این کار زشت است . مردم صادق و درستکار هستند مردم یک رنگ هستند یک رنگ بودن مردم در زمان جنگ برای همه مشخص بود .جلوداران مسئول درست بودند و دروغگو نبودند مسئولین در وعده و قول هایشان یک رنگ بودند مسئولین در قول و فعل تعارض نباید داشته باشند .
امام جمعه مرندگفت امام علی ع از کجا به آن مقام رسید؟ علی با ایمان بخدا و عمل به کردار و گفته هایش علی را به آن مقام رساند عدالت و راستگوئی علی زبان زد خاص و عام تمامی انسانها در عقاید مختلف است . علی بخاطر پست و مقام یک روزه سخن نگفت .علی با خدا بود و بخاطر خدا و خدمت به خلق خدا عمل نمود .
مسئولین باید خود را که پیرو علی می دانند مقایسه کنند علی کجاست شما کجائید ؟
مسئولین باید با مردم و با یکدیگر راست باشند و چرا جوانان با مسئولین مشکل دارند؟ جوانان با نظام جمهوری اسلامی مشکل ندارند . مردم با مسئولین دروغگو مشکل دارند .بعضی از مسئولین با مردم راست و رک نیستند در شهر سخن باید بین مسئولین یکی باشد. رسول خدا با عمل مردم را دعوت کرد و انسانها عوض شدند خدا هرچه به پیامبر می گفت و مردم آنرا می شنید عمل می کرد
امام جمعه مرند گفت بزرگان گفته اند در جامعه ای که دروغ باشد در آن جامعه خشکسالی بیداد میکند . حال مقایسه کنید .
وی اشاره به ناعدالتی در جامعه بین المللی نمود وگفت هدف از مبعوث پیامبران بخصوص بعثت پیامبر ختم المرتبت برای عدالت بود ولی امروزه قانون برای ضعفا مانند یمن اجرا میشود ولی برای استکبار قابل اجرا نیست..
نعمت زاده گفت در این ۴۰ سال بعداز پیروزی انقلاب دو ارمغان خارجی از ورود امریکا به جنگ با عراق و سوریه به ایران رسیده است وقتی امریکا به عراق حمله نمود امروز عراق بدست ایران افتاد وقتی به سوریه حمله نمود امروز سوریه بدست ایران افتاد ارمغان سوم در راه است آنهم اگر امریکا مجددا جنگ را شروع نماید فلسطین بدست ایران خواهد افتاد و فلسطین آزاد خواهد شد .ترامپ یک رئیس جمهور منفعل است ولی درست گفت که در این مدت ۷ تریلیون دلار هزینه کرده ند چه چیز آید امریکا شده است .
نعمت زاده افزود مردم ایران با جبهه مقاومت حامی مظلومان است . وعده خدا این است پیروزی در این بحران از آن مسلمانان خواهد بود .
نعمت زاده روز ارتش را به ارتشیان دلاور تبریک گفت وافزود ارتش ایران وسپاه و نیروی انتظامی در تمام لحظه ها در کنار هم هستند . و دشمن از وحدت این نیروها هراس شدید دارد .
. امام جمعه مرند منصوب شدن مهندس گرشاسبی فرماندار جدید را تبریک گفت و افزود باید از آقای مهندس علیار راستگو فرماندار سابق مرند تشکر نمود برنامه های راستگو تلاش برای وحدت و دور از حاشیه بود و دنبال کارهای مربوطه وتوسعه مرند بود .دنبال تشنج نبود فقط هم غمش برای خدمت به مردم بود .
نعمت زاده از نبود فرماندار در ۴۵ روزدر مرند گلایه نمود وگفت چرا باید انتخاب یک فرماندار برای شهرستانی که ویژه هست ۴۵ روز زمان ببرد در این مدت کار مردم جا مانده است چه کسی پاسخگو می باشد ؟
امام جمعه مرند گفت من نمی دانم چرا استاندار محترم به شهرستانهای دیگر استان سفر کرده اند ولی به شهرستان مرند بصورت رسمی تشریف نمی آورند .

 مهندس داوود گرشاسبی فرماندار جدید مرند بعداز اقامه نماز با امام جمعه اولین دیدار خودرا سرپائی انجام داد . و با تعدادی از نمازگزاران احوال پرسی نمود .

در بین سخنان گرشاسبی با دیدار کنندگان  دو محور برنامه های وی مشخص شد .

ارسال دیدگاه