امروز : جمعه 8 مارس 2019
تاریخ : 2019/03/08 - 5:53 ذخیره فایل ارسال به دوستان

معاون استاندار آذربایجان شرقی از رفع آلودگی در محل دفن زباله شهرستان مرند خبر داد

گرشاسبی در کارگروه سلامت و بهداشت شهرستان مرند گفت :متاسفانه در طی سال های گذشته نبود راهکاری مناسب برای دفن زباله این شهرستان باعث بروز انواع بیماری ها و بوی نامطبوع آن شده بود. وی افزود:در طی دو ماه اخیر ، طی یک همفکری بین فرمانداری، بخش خصوصی و نماینده صداوسیما در شهرستان مرند، مقرر […]

معاون استاندار آذربایجان شرقی از رفع آلودگی در محل دفن زباله شهرستان مرند خبر داد

گرشاسبی در کارگروه سلامت و بهداشت شهرستان مرند گفت :متاسفانه در طی سال های گذشته نبود راهکاری مناسب برای دفن زباله این شهرستان باعث بروز انواع بیماری ها و بوی نامطبوع آن شده بود.

وی افزود:در طی دو ماه اخیر ، طی یک همفکری بین فرمانداری، بخش خصوصی و نماینده صداوسیما در شهرستان مرند، مقرر گردید خاک حاصل از خاکبرداری محل احداث فاز چهارم کارخانه خاک چینی به محل دفن زباله منتقل یابد که با اقدام این عملیات شاهد رفع بوی نامطبوع و رضایت مندی مردم و کارشناسان محیط زیست هستیم.

گرشاسبی گفت: بیش از ۸۰۰ هزار تن خاک در محل دفن زباله بر روی زباله های دپو شده تخلیه شده است و این عملیات تا اتمام مراحل خاکبرداری انجام خواهد شد.

وی افزود: شهرداری مرند موظف شده است تا پایان سال جاری نسبت به حصارکشی محل دفن زباله اقدامات لازم را انجام دهد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه گفت:با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، کارشناسان بهداشت و درمان باید با نظارت مرتب بر غذاخوری های بین راهی بهداشت نفرات و غذای ارائه شده به مهمانان نوروزی را کنترل کنند.

ارسال دیدگاه