امروز : سه شنبه 12 مارس 2019
تاریخ : 2019/03/12 - 14:49 ذخیره فایل ارسال به دوستان

کار دزدان کار دزدی نکنند / پروژه ملی جاده مرند و جلفا در ابهام !!/ تا کی عوامفریبی

پروژه جاده مرند و جلفا از دوره هفتم مجلس بعنوان یک طرح ملی مورد تصویب قرار گرفته بود . ولی بر اثر ندانم کاری و یا عدم کارآئی مدعیان دروغین جهت کسب رای مردم جهت رسیدن به صندلی سبز بهارستان نتوانستند این طرح را ملی نگه دارند .

♻️ افتتاح باند دوم محور #جلفا_مرند

از کیلومتر ۲۲ تا ۳۰ و یک دستگاه پل دودهانه ۲۰ متر

 با سرمایه گذاری ۱۵۱ میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد #ارس

بودجه این پروژه از منابع منطقه آزاد #ارس تامین شده است. نماینده قانونی وقتی می تواند #هنرنمایی کند که در اخذ بودجه برای چنین پروژه هایی از صفر تا صد درصد نقشی داشته باشد.

پروژه جاده مرند و جلفا از دوره هفتم مجلس بعنوان یک طرح ملی مورد تصویب قرار گرفته بود . ولی بر اثر ندانم کاری و یا عدم کارآئی مدعیان دروغین جهت کسب رای مردم جهت رسیدن به صندلی سبز بهارستان نتوانستند این طرح را ملی نگه دارند .

با ابتکار استاندار وقت و مدیر عامل منطقه آزا دارس مقرر شد سی کیلومتر آن را منطقه آزاد ارس تقبل نماید این امر تا سه راهی عریان تپه یعنی نرسیده به قره بلاغ هرزندات می باشد که مهم ترین محل این پروژه تونل دره دیز می باشد که بدون هیچ اقدامی همچنان باقی است .
و ادامه این جاده از سه راهی عریان تپه تا مرند ۴۰ کیلو متر است که با پیگیری مسئولین شهرستانی اعم از فرماندار و راه داری و مسکن و شهرسازی تا سه راه زنوز بدون استاندار مورد بهره برداری قرار گرفته و زیر بار ترافیک رفته است ولی سرنوشت مابقی این جاده مشخص نیست . ولی با شروع سال انتخابات دروغگویان انتخابات از امروز شروع به کار دزدی کرده اند و می کنند .
کسی نیست بپرسد که آقای مدعی تا کی  عوامفریبی؟

چرا این طرح از طرح ملی به این سرنوشت مبتلا شده است . ادامه این جاده با کدام بودجه به اتمام خواهد رسیسد یا همچنان اهالی منطقه هرزندات در مرگ جوانان خود در امر رانندگی سوگوار خواهند ماند

@jjavanefarda

ارسال دیدگاه