امریکا از مردم ایران عصبانی است / شورا و شهردار پاسخگو باشند

مردم ایران باید بدانند چرا امریکا عصبانی است امریکا از ایران سیلی محکمی خورده است و دارد میخورد و امریکا رو به افول است و شکستن استخو.انهای امریکا به گوش میرسد امریکا در دنیا تحقیر شده است .

به گزارش جوان فردا از مرند

نماز عبادی و سیاسی جمعه در تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ در حسینیه ای امام خمینی ره با حضور مردم نماز گزار و متدین مرند به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا علی نعمت زاده اقامه شد

امام جمعه مرند در مورد اخلاق در خانواده گفت شفاعت زن با رضایت مرد است اطاعت از مرد و اجازه گرفتن از مرد ایراد ندارد شرف زن در اطاعت از مرد است و شرف مرد در رسیدگی به خانواده و توجه به اهل خانواده و همسرشان است مردی به خانواده اش رسیدگی میکند که که لیاقت شهادت داشته باشد  و هیچ مردی امتیاز  مادری را ندارد

نعمت زاده گفت مجردین دست بکار شوند اکثر مجردین اهل جهنمند البته مجردینی هستند که جای شکر دارد که پاکدامن و با تقوا هستند

نعمت زاده افزود نباید منفی نگری کرد هرچند اشکالاتی داریم ریخت و پاش داریم باید احساسات را کنترل کرد همچنانکه رهبر معظم انقلاب فرمودند مخالف نظر خودرا مارک دشمنی نزدید مخالفین و موافقین یک طرح یک کنوانسیون دو روی یک سکه هستند چرا باید انکه مخالف است بگوئیم آمریکائی است

امام جمعه مرند در مورد حضور دشمن با تمام امکانات در میدان جنگ نرم و اقتصادی گفت دشمن با تمام امکانات و با وحدت خود به جنگ با مردم ایران در اقتصاد و فرهنگ آمده است . ما ایرانیان باید حول محور ولایت وحدت داشته باشیم با تمام داشته هایمان  برای مبارزه با دشمنان ایران و انقلاب اسلامی آماده باشیم . و نباید سر یکدیگر داد و سر وصدا کنیم امام خمینی ره فرمودند هرچه فریاد دارید بر سر امریکا بزنید . نباید دشمن را با اختلافات داخلی شاد کنیم .

نعمت زاده خطاب به رئیسی گفت مردم منتظر اجرای قانون و شکستن گردن گردن کلفتهاست

وی سفر سه روزه رئیس جمهور به کشور را قرار را مثبت عرض یابی کرد و گفت رئیس جمهور ایران اسلامی چند روز مانده به سفرش در دنیا خبری شد که دکتر روحانی به عراق سفر میکند در حالی که ترامپ با توجه به مبالغی کلانی که هزینه کرده اند شبانه امد ورفت . آیت الله سیستانی برای اولین بار است که یک رئیس جمهور را برای دیدار قبول کرد .

مردم ایران باید بدانند چرا امریکا عصبانی است امریکا از ایران سیلی محکمی خورده است و دارد میخورد و امریکا رو به افول است و شکستن استخو.انهای امریکا به گوش میرسد امریکا در دنیا تحقیر شده است .

نعمت زاده از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی تشکر کرد و گفت  واقعاً تلاش و زحمات شیانه روزی نیروی انتظامی جای تقدیر است

وی از راهنمائی و رانندگی درمورد ترافیک خواست به نظرات کارشناسی مردم دقت کنند ومورد استفاده قرار دهند

نعمت زاده از شورا و شهردار مرند خواست به مردم پاسخگو باشند جملاتی را میخواستم بگویم ولی بماند برای روزهای بعد.

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه سرهنگ کاظم دهقانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرندبود و همچنین استقبال از نمازگزاران برعهده دانش آموزان مدرسه شهید فهمیده بود .

سرهنگ دهقانی گفت شب عید است باید خانواده ها و بزرگان مواظب باشند از خرید وسایل اتشی از قبیل ترقه و غیره خود داری کنند

وی از اصناف و کسبه داران خواست حتما وسال خودرا زیر نظر داشته باشند تا فرصت طلبان نتوانند نا امنی ایجاد کنند

وی خطاب به مردم گفت مامورین نیروی انتظامی بطور شبانه روزی در خدمت مردم است و به کسی اجازه نخواهیم داد در جامعه اخلال نماید . مامورین نیروی انتظامی در حفظ امنیت در جامعه حضور دارند .