امروز : سه شنبه 26 مارس 2019
تاریخ : 2019/03/26 - 15:32 ذخیره فایل ارسال به دوستان

آمادگی کامل شهرستان مرند برای مقابله با بحران

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد : تمام امکانات و تجهیزات در حالت آماده‌باش است و شهروندان هیچ گونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار جوان فردا به نقل از سایت فرمانداری مرند معاون استاندار و فرماندار شهرستان مرند با تاکید بر آمادگی صددرصدی کلیه امکانات و نیروها در سطح شهرستان برای مقابله با آبگرفتگی و سیلاب احتمالی گفت: تمهیدات لازم برای سیلاب احتمالی اندیشیده شده است .


وی در تشریح آخرین وضعیت شهرستان طی بارش‌های دو روز گذشته اظهارکرد: در حال حاضر شهرستان وضعیت آرامی دارد و مشکل خاصی وجود ندارد.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند افزود: تمامی دستگاه‌های امدادی و اجرایی در سطح شهرستان در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.
گرشاسبی تاکید کرد: بسیج امکانات در سطح شهرستان انجام شده است تا در صورت بروز مشکل در کمترین زمان ممکن اقدام مناسب با شرایط داشته باشیم.
وی افزود: اوضاع در شهرستان کاملا تحت کنترل است و در رابطه با آبگرفتگی دستورات لازم به مسوولان و واحد‌های مربوطه داده شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد : تمام امکانات و تجهیزات در حالت آماده‌باش است و شهروندان هیچ گونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

وی افزود : با توجه به احتمال بارش باران و برف ، تمام دستگاه های خدمات رسان با تمام نیروها، امکانات و تجهیزات آماده خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند .
گرشاسبی در آخر با تاکید بر همکاری مردم با دستگا هها بیان داشت: مردم با تعامل مناسب با دستگاههای خدمات رسان هشدار ها و توصیه ها را جدی بگیرند .

ارسال دیدگاه