امروز : شنبه 30 مارس 2019
تاریخ : 2019/03/30 - 8:55 ذخیره فایل ارسال به دوستان

نجات شش نفر از اهالی روستای کوه کمر از مرگ حتمی

به گزارش جوان فردا شش نفر از اهالی روستای کوه کمر به علت بیماری کودک شان راهی بیمارستان حجت مرند میشوند بعداز درمان راهی روستای خود میشوند بعلت کولاک شدید به ارتفاع دو متر از ساعت ۳ نصف شب تا ساعت شش و نیم صبح در کولاک گیر میکنند .

به گزارش خبرنگار جوالن فردا از مرند

 

 به گزارش جوان فردا شش نفر از اهالی روستای کوه کمر به علت بیماری کودک شان راهی بیمارستان حجت مرند میشوند بعداز درمان راهی روستای خود میشوند بعلت کولاک شدید به ارتفاع دو متر از ساعت ۳ نصف شب تا ساعت  شش و نیم صبح در کولاک گیر میکنند .

بنا باین گزارش هلال احمر مرند راس ساعت شش ونیم بعداز شنیدن این خبر با تیم تخصصی با همراهی تیم راهداری مرند راهی محل میشوند با زحمات بیشتر و با فنون مدرن روز تیم تخصصی راس ساعت ۸ و سی دقیقه این شش نفر را  از مرگ حتمی نجات میدهند .

ذوالفقاری رئیس هلال احمر شهرستان مرند در تماس تلفنی به جوان فردا گفت این خبر درست است از زحمات کارشناسان وتیم تخصصی هلال احمر و راهداری تشکر میکنم

ذوالفقاری افزود از همشهریان عزیز میخواهیم از سفرهای غیر ضروری جلوگیری کنند در صورت ضرورت با خودروهای مجهز و مطمئن دارای زنجیر چرخ و سوخت کامل و لباس گرم و دارای خوراک مسافرت کنند

ارسال دیدگاه