امروز : یکشنبه 7 آوریل 2019
تاریخ : 2019/04/07 - 15:27 ذخیره فایل ارسال به دوستان

سخنی با آقای #بانک

اگر شنیده های ما در مورد عقد قرارداد سی ساله با یکی از یاران نماینده قانونی و یا استخدام یکی از یاران وی در منطقه آزاد ارس درست باشد امیدی به عدالت شما نیست !!!

سخنی با آقای #بانک


آقای بانک نباید با فریب عوامفریب انتخاباتی ، جاده ناقص و بدون استاندارد با حضور حضرتعالی توسط مخالف دولت و غرق در فضای انتخاباتی افتتاح شود
میدانید چراو⁉️
اگر مشکلی پیش آید مخالفبن دولت مقصر شمارا معرفی خواهند کرد و بنام دولت تدبیر امید خواهندنوشت
جای شک باقی است که نبابد شما بزرگواران اسیر انتخاباتی مخالف دولت شوید ‼️
آیا بهتر نبود بجای افتتاح جاده ناقص و غیر استاندارد به #پرونده سوء استفاده در منطقه آزاد در مورد جابجائی دکل ها و عدم اجرای ماده ۲۵قانون مناطق آزاد در منطقه آزاد ارس دستور رسیدگی صادر می کردید⁉️

آقای بانک وظیفه خود میدانم از هر گونه  عملیات عمرانی و توسعه دفاع کنیم اگر به رزومه  نوشته های بنده و خبرهای بنده از منطقه آزاد بنگرید حتما وجدان بیدارتان قضاوت خواهد کرد که ما یعنی تریبون آزاد و اخبار بروز مرند و جوان فردا در دفاع از مسئولین منطقه آزاد ارس هم در زمان مهندس ترکان و در زمان مدیریت حضرتعالی سنگ تمام گذاشته ایم . هیچ انتظاری هم نداریم . اگر بگوئید بیکار تحصیل کرده دانشگاهی ارشد داری؟ خواهیم گفت بلی و لی از منطقه آزاد بعنوان یک جانباز و خانواده شهید هیچ درخواستی نکرده ایم و به خود اجازه نخواهیم داد درخواستی داشته باشیم

اگر دفاع کرده ایم نشان از عدم وجود نقطه ضعف در مدیریت منطقه آزاد نیست . ولی افتتاح جاده ناقض و غیر استاندارد  در ایام دهه مبارک فجر یک زجری بود که دندان به جگر گذاشتیم تا  به صدای این افتتاح گوش کنیم . حال بعداز گذشت  چند ماه  از مرذاسم افتتاح این جاده مردم مطالبه گری قانونی را سر داده اند و از کارمند منتطقه آزاد توهین شنیده اند . چطور وجدان بیدارتان اجازه میدهد مردم مظیوم و محروم منطقه هرزندات توهین شنیده باشند ؟ فرهنگ منطقه هرزندات زبان زد خاص و عام هست .
جنا ب بانک بزرگوار

بنظرتان چرا ماده ۲۵ قانون مناطق آزاد در منطقه آزاد ارس اجرا نشده است ؟ اگر دفقاع جانانه مهندس عرب باغی نادرست بود چرا مجازات نمی شود اگر درست است چرا به دستگاه قضائی معرفی نکرده اید . نکند منطقه آزاد ارس حیات خلوتی برای فرصت طلبان انتخاباتی شده است ؟

اگر شنیده های ما در مورد عقد قرارداد سی ساله با یکی از یاران نماینده قانونی و یا استخدام یکی از یاران وی در منطقه آزاد ارس درست باشد امیدی به عدالت شما نیست !!!

خرف آخر

جناب بانک

حال این جاده بصورت ناقص و بودن استاندارد  افتتاح شد طبق نظر همه مردم ورودی روستای زال و روستاهای هرزندات غربی معتقد هستند که این جاده حادثه خیز خواهد بود چون ورودی روستاهای هرزندات در این جاده پیش بینی نشده است . اگر روزی در این راه روستای زال و کراپ و گلین قیه و پیراسحاق  و چای کسن تصادفی رخ دهد و منجر به مرگ کسی شود چه مقامی پاسخگو خواهد بود .

اخبار #مرند را از #جوان_فردا پیگیر باشید
?
t.me/jjavanefarda

ارسال دیدگاه