امروز : یکشنبه 7 آوریل 2019
تاریخ : 2019/04/07 - 16:20 ذخیره فایل ارسال به دوستان

مردم بین دعوای مجلس و دولت قربانی شده‌اند!

? #حسن‌نژاد جان اول به سخنرانی خود بر علیه #دولت_روحانی در نزد موکلین خودت و رای ۷۰% آنها به #روحانی فکر کن و بعد…?

? مردم بین دعوای مجلس و دولت قربانی شده‌اند!

 

? #حسن_نژاد نماینده قانونی جلفا و مرند:

?بسیاری بر این باورند که یکی از عوامل رسیدن به شرایط موجود، نظارت ناکافی بر نهادهای اجرایی بوده و در واقع نبود عوامل بازدارنده، باعث شده تا با بحران اقتصادی و معیشتی روبه رو شویم. یکی از نهادهایی هم که بیش از همه در معرض این اتهام قرار دارد، مجلس شورای اسلامی است.

?وقتی نماینده ای اعتراض می کند، انگ سیاسی یا چند اتهام به وی می زنند و نمی گذارند به کار خود ادامه دهد و خلاصه به یک روشی دهان او را می بندند.

?نماینده تذکر می دهد، می گویند برای رأی است؛ تذکر نمی دهد می گویند چرا به مجلس آمده است؛ سؤال می کند، می گویند خواسته شخصی دارند!

?متأسفانه فرهنگ مطالبه گری در کشور ما ضعیف است و ما هنوز نمی دانیم از چه کسی چه چیزی را بخواهیم. برخی فکر می کنند که وقتی گفته می شود مجلس ناظر امور است؛ به این معنا که مجلس فضول همه امور است. هر کس هر جا کار خطایی انجام می دهد، یقه نماینده را می گیرند.

? #حسن‌نژاد جان اول به سخنرانی خود بر علیه #دولت_روحانی در نزد موکلین خودت و رای ۷۰% آنها به #روحانی فکر کن و بعد…?

? #حسن‌نژاد جان آدین قویدون رشید، بیرین ده؛ بیرینده ائشید:

۱- شما که اصرار می‌کردید، می‌توانید به امورات شورا و شهرداری #مرند هم نظارت کنید، چرا سعی دارید نقش نظارتی مجلس در امور دستگاههای اجرایی را به گونه دیگر تعبیر و تفسیر نمایید؟

۲- مگر شما و معدود نمایندگان عضو پایداری نبودید که در تخریب دولت روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، سوزاندن برجام در مجلس، موضع گیری بر علیه FATF، سعی در استیضاح #دکتر_ظریف و … وارد بازی سیاسی بر علیه #دولتمردان مورد حمایت حوزه انتخابیه خودت و اکثر ملت ایران شدید؟ چرا شما معدود نمایندگان #همه_چیزدان_مجلس با اکثریت نمایندگان مجلس زاویه دارید؟

۳- چرا مطالبه گری در قاموس شما به به طلبکاری از دولت و شهرداری‌ها محدود می‌شود؟ مگر موکلین از شما بخاطر وعده‌های انتخاباتی که به آنها داده‌اید، طلبکار نیستند؟ آیا شما خود را بخاطر دهها قولی که به اهالی داده‌اید، مدیون و بدهکار نمی‌دانید؟ آیا فکر می‌کنید با استراتژی کلنگ‌زنی بدون اخذ بودجه کافی، بنرباران، لوله گردانی، ریپورتاژهای تلگرامی، راهسازی بین مزارع و … در آستانه انتخابات می‌توانید به مجلس یازدهم راه یابید!

@jjavanefarda

ارسال دیدگاه