امروز : دوشنبه 6 می 2019
تاریخ : 2019/05/06 - 8:28 ذخیره فایل ارسال به دوستان

دکتر صادقی : جامعه دانشگاهی با جهاد علمی دشمنان را ناکام بگذارد

صادقی از تلاش استادان دانشگاه آزاد اسلامی مرند قدردانی کرد و گفت: استادان دانشگاه‌ها با رعایت حسن اخلاق نیک و با حفظ ارزش‌های اسلامی در کلاس‌ها می‌توانند الگوی خوبی برای دانشجویان باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرند:

جامعه دانشگاهی با جهاد علمی دشمنان را ناکام بگذارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند گفت: جامعه علمی و دانشگاهی کشور برای جهاد علمی به‌پاخیزند که با آن می‌توان دشمنان را ناکام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مرند، محمدحسین صادقی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند اظهار کرد: شغل معلمی حقیقتاً شغل نیست؛ بلکه هنر، عشق، ایثار و شغل انبیای الهی بوده و خداوند متعال این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند.

وی با بیان آیات قرآن کریم افزود: عظمت معلمی به‌قدری والا و پرمعناست که پیامبر اسلام(ص) خود را معلم معرفی می‌کند و تا زمانی که خلقت است معلم نیز حضور خواهد داشت و بدون معلم نمی‌توان مسیر را طی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند درباره توطئه‌ها و دشمنی‌های مستکبران با نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی پس از گذشت ۴۰ سال در برابر ابرقدرت‌های جهان با عظمت و اقتدار ایستاده و تهدیدهای دشمنان را به فرصت تبدیل کرده و این پیروزی با سلاح ایمان، تقوا و با قدرت علم به وجود آمده است.

صادقی تصریح کرد: تنها رمز ایستادگی برابر مستکبران جهان و ایجاد ثبات، آرامش و امنیت تبعیت از ولایت‌فقیه و مسلح شدن به سلاح علم و دانش است.

وی با یادآوری نامگذاری سال ۹۸ به سال رونق تولید از طرف مقام معظم رهبری توضیح داد: فقط با قدرت علم می‌توان رونق تولید را در کشور عملیاتی کرد و دانشگاه‌ها نقش مهمی در این رابطه دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند یادآور شد: گام دوم انقلاب اسلامی باید در دانشگاه‌ها تبیین شود و جامعه علمی و دانشگاهی کشور برای جهاد علمی به‌پاخیزند که با آن می‌توان دشمنان را ناکام کرد.

صادقی از تلاش استادان دانشگاه آزاد اسلامی مرند قدردانی کرد و گفت: استادان دانشگاه‌ها با رعایت حسن اخلاق نیک و با حفظ ارزش‌های اسلامی در کلاس‌ها می‌توانند الگوی خوبی برای دانشجویان باشند.

انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۱۲۱/

http://ana.ir/i/378899

برچسب‌ها

ارسال دیدگاه