امروز : چهار شنبه 15 می 2019
تاریخ : 2019/05/15 - 19:59 ذخیره فایل ارسال به دوستان

پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی ، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی،سازمانی و اجتماعی در دنیای امروز است.

دکتر گرشاسبی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند با صدور پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ؛روز ارتباطات و روابط عمومی این روز را به فعالان،دست اندرکاران و علاقمندان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش جوان فردا به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان ویژه مرند ، داود گرشاسبی معاون استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ؛روز ارتباطات و روابط عمومی این روز را به فعالان،دست اندرکاران و علاقمندان این حوزه تبریک گفت.

متن کامل پیام بدین شرح است:

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی ، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی،سازمانی و اجتماعی در دنیای امروز است.


بی شک مدیران و کارشناسان روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و سیستم های سازمانی با اطلاع رسانی  از خدمات و دستاوردهای نظام ، دیدگاه ها و مواضع ،سیاست ها و برنامه های مدیران و دستگاه ها از یک سو و انعکاس به موقع مسائل، پیشنهادات،انتقغادات و سوالات و نیازهای مخاطبین و شهروندان از سویی دیگر، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می نمایند و ما نیز قدردان این تلاش حرفه ای و حساس روابط عمومی ها هستیم.

روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه در راه های طی شده، فراز و نشیب های فراوان پیش رو و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که می تواند درخور شان و منزلت جوامع امروز طراحی و تدبیر شود .
اینجانب  فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز «ارتباطات و روابط عمومی»؛ را به تمامی دست‌اندرکاران و مشعل‌داران فروزان توسعه ارتباطات و مسئولین و کارشناسان فعال و پرتلاش روابط عمومی ادارات،نهادها،ارگانها،سازمانها، و کلیه دستگاه های دولتی و غیر دولتی شهرستان مرند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.توفیق روز افزون همه این عزیزان راجهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

ارسال دیدگاه