امروز : جمعه 27 سپتامبر 2019
تاریخ : 2019/09/27 - 17:30 ذخیره فایل ارسال به دوستان

حسننژاد شفاف سازی می کند

حسننژاد موکلان و جمعی از فعالین ستادی خود را از توهین تا تهدید مورد خطاب قرار داد

به گزارش #جوان_فردا از شهرستان هادیشهر
وقتی حسننژاد را به سخنرانی در نماز حمعه هادیشهر راه ندادند دست به صدور بیانیه شد

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و ادب خدمت همشهریان عزیزم
سخنی تا حدودی شفاف با مردم شریف شهرستانهای مرند و جلفا
ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دستبوسی تمام رزمندگان اسلام به استحضار می رسانم جدیدا اتفاق بسیار بزرگ و مبارکی به نام الحاق هادیشهر و بخشی از شهرستان مرند به منطقه ازاد ارس و احداث فرودگاه ارس منتج به نتیجه گردیده که این امر باعث خوشحالی اکثریت مردم و ناراحتی عده قلیلی گردیده است که این عده قلیل با طرح مطالبی مانند اینکه شورای نگهبان با این قانون مخالفت خواهند کرد سعی در تلخ نمودن کام مردم دارند:
١- این کار بزرگ و مبارک انجام گرفته و کاملا قانونی بوده و به کوری چشم بدخواهان مردم خللی در ان ایجاد نخواهد شد.
٢- این خوانندگان ایه یاس همان کسانی بودند که تا دیروز اعصاب مردم را مخدوش می کردند که چرا هادیشهر و مرند منطقه ازاد نمی شود و الان سعی دارند با سنگ اندازی و دروغ کام مردم را تلخ کنند.
٣- وقتی مهندس نریمان مازندرانی دژپسند مازندرانی بانک اصفهانی و جهانگیری کرمانی سعی داشتند با توسعه منطقه ازاد ارس دل همشهریان من را شاد کنند این خائنین مثلا همشهری تمام توان خویش را به کار بستند تا مانع این کار شوند و حالا دست به هر کاری می زنند تا مصوبه را لغو و خیانتشان به مرند و جلفا را کامل کنند. اما مطمئن باشید به حول و قوه الهی غلطی نمی توانند بکنند همانگونه که تا کنون شکست خورده و رو سیاه بودند.
۴- موکلین عزیزم این ادم ها نه شما برایشان اهمیتی دارید و نه ابادانی مرند و جلفا برایشان اهمیتی دارند، اینها فقط دنبال منافع شخصی بوده و به خیال باطل خودشان بافشار اوردن دنبال اخذ امتیاز از بنده و منطقه ازاد  می باشند. اما بدانند حسن نژاد نه تنها به کسی باج نمی دهد، بلکه اگر بازی با اعصاب مردم را ادامه دهند، ان وقت ابعاد شخصیت حقیر و خواسته کبیر این اخاذان خائن را برای عموم مردم شریف مرند و جلفا، شفاف سازی خواهم کرد.
با سپاس
محمد حسن نژاد
خادم همیشگی مردم شریف مرند و جلفا

⚜️کانال رسمی دکترمحمدحسن نژاد⚜️
????????????
@dr_hasannezhad

در این بیانیه حسننژاد به چند کلمه توهین آمیز به موکلان خود پناه برده است از قبیل اخاذان و خائنین

ارسال دیدگاه