امروز : یکشنبه 8 دسامبر 2019
تاریخ : 2019/12/08 - 8:27 ذخیره فایل ارسال به دوستان

انتخابات ۹۸در شهرستان مرند/ انتخابات یازدهمین دوره

رئیس هیات اجرایی شهرستان با اشاره به میانگین سنی داوطلبان گفت : کل میانگین ثبت نام کننده ها از ۳۰ سال الی ۷۵ سال است و بیشترین رده سنی مربوط به۳۶ الی ۴۰ سال است که نشان از جوان بودن داوطلبان و اجرایی نمودن گام دوم انقلاب دارد .

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهر ستان های مرند و جلفا شمار داوطلبان نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به۶۸ نفر رسید .

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان مرند گفت : ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقر در مرکز حوزه انتخابیه مرند و جلفا با دستور وزیر محترم کشور شروع و به مدت یک هفته تا ساعت ۱۸ تاریخ ۱۶/۹/۹۸ اقدام به ثبت نام از داوطلبین نمود .

وی ادامه داد : در راستای وظیفه ای که بر عهده ما بوده و وظایف که در خصوص انتخابات است و بر اساس تقویم روز شمار انتخابات تشکیل هیات اجرایی چهارگانه در مرند ، یامچی ، جلفا و سیه رود انجام شده است.

گرشاسبی ادامه داد : ثبت نام به نحو احسن و بدون هیچ گونه مشکلی انجام شده و رکورد ده دوره گذشته شکسته شده و استقبال خوبی انجام شده است .

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های مرند و جلفا با اشاره به ترکیب ثبت نام کننده ها بیان داشت : از تعداد کل ثبت نام کننده ها دو نفر انصراف داده اند .

وی افزود : از تعداد ۶۸نفر از منظر جنسیت ، ۵۹ نفر مرد و ۹ نفر خانم هستند که تعداد ۸۷ درصد ثبت نام کننده ها مربوط به آقایان است .

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند درباره میزان تحصیلات داوطلبان گفت : از مجموع ثبت نام کننده ها ۳ نفر لیسانس ،۵۷ نفر فوق لیسانس ،۵ نفر دکتری و تحصیلات ۳نفر هم حوزوی است .

رئیس هیات اجرایی شهرستان با اشاره به میانگین سنی داوطلبان گفت : کل میانگین ثبت نام کننده ها از ۳۰ سال الی ۷۵ سال است و بیشترین رده سنی مربوط به۳۶ الی ۴۰ سال است که نشان از جوان بودن داوطلبان و اجرایی نمودن گام دوم انقلاب دارد .

گرشاسبی با اشاره به ترکیب شغلی ثبت نام کننده ها گفت : از مجموع ثبت نام کننده ها بیشترین فراوانی مربوط به قشر کارمند است که در این ترکیب شغل از قشر های فرهنگی ، وکیل ، شغل آزاد ، روحانی ، استاد دانشگاه ثبت نام کرده اند و از این تعداد ۱۱ درصد مربوط به ایثارگران است .

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند در آخر از زحمات همکاران مجموعه فرمانداری و اصحاب محترم رسانه در انتشار اخبار انتخابات قدردانی کرد .

گفتنی است، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، روز جمعه ۲ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود، حوزه انتخابیه مرند و جلفا، یک کرسی در مجلس دارد.

ارسال دیدگاه