امروز : جمعه 13 دسامبر 2019
تاریخ : 2019/12/13 - 16:30 ذخیره فایل ارسال به دوستان

درخواست اصحاب رسانه از مدیر مسئول جوان فردا

با توجه به مراتب فوق از جناب عالی خواستاریم از داوطلبی کاندیداتوری یازدهمین دوره مجلس از حوزه انتخابیه مرند و جلفا انصراف داده تا قطار داوطبین بدون حضور کاندیدای رسانه ای راهی هیات اجرائی گردد.

✍️جناب آقای دکتر رحیم میابی مدیر مسئول پایگاه خبری #جوان_فردا و ماهنامه سراسری یاشیل مرند

 

?با سلام و عرض ادب

?️ باتوجه به اینکه انتخابات و مشارکت در آن یک امر ضروری است و همه آحاد جامعه علی الخصوص اصحاب رسانه در راستای پایبندی به آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری وظیفه دارند زمینه های حداکثری در انتخابات را فراهم آورند و در این میان نقش بی بدیل رسانه ها مورد تایید و اجماع تمام صاحب نظران، تحلیل گران و کارشناسان است و
از طرفی انتخابات ۹۸ در اولین سال دهه پنجم انقلاب یکی از حساسترین انتخابات می باشد و مشارکت حداکثری ملت ایران دشمنان را مایوس خواهد کرد، از حضرت عالی درخواست نماییم همچنان در سنگر رسانه برای محقق شدن آرمانهای امام تلاش کنید و این لباس مقدس را همردیف جامه خادمان ملت در مجلس شورای اسلامی بدانید.

?️لذا به نظر جامعه خبرنگاران شهرستان مرند و هیات موسس شورای مردمی راهبردی انتخابات در حوزه انتخابیه #مرند و #جلفا و جمعی از فعالین مجازی و دوستان به این نتیجه رسیده اند که شما برادر بزرگوار و بسیجی در انتخابات پیش رو همچنان بعنوان یک رسانه مستقل و مردمی در افزایش آگاهی و مشارکت مردم قدم برداشته و همچون روال گذشته به روشنگری و آگاهی بخشی بپردازید.

?️با توجه به مراتب فوق از جناب عالی خواستاریم از داوطلبی کاندیداتوری یازدهمین دوره مجلس از حوزه انتخابیه مرند و جلفا انصراف داده تا قطار داوطبین بدون حضور کاندیدای رسانه ای راهی هیات اجرائی گردد.

‌ با سپاس
جامعه خبرنگاران شهرستان مرند
موسسین شورای مردمی راهبردی انتخابات یازدهمین دوره مجلس در حوزه انتخابیه #مرند و #جلفا،جمعی از دوستان وفعالین شبکه های مجازی
۹۸/۹/۲۰

???
@AKHBAR_MARAND

ارسال دیدگاه