امروز : یکشنبه 29 دسامبر 2019
تاریخ : 2019/12/29 - 8:05 ذخیره فایل ارسال به دوستان

معاون استاندار آذربایجان شرقی : پیش بینی ۱۷۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس شهرستان مرند

گرشاسبی : انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری برگزاری می شود و وظیفه داریم در راستای پاسداشت و حفظ ارزشهای اسلامی برای بستر سازی حضور پرشور مردم برای برگزاری انتخاباتی قانونمند ، سالم و بی طرفانه توام با امنیت وظایف قانونی خود را به انجام برسانیم.

به گزارش #جوان_فردا به نقل از  روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان ویژه مرند ، داود گرشاسبی معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهرستان از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت حداکثری برخوردار است بیان داشت : مشکلات مربوط به شعب اخذ رای احصاء شده و برنامه ریزی برای رفع آنها انجام شده است و در مسیری قرار داریم که آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پر شور را داریم .

رئیس مرکز حوزه انتخابیه مرند و جلفا در ادامه با اشاره به تعداد شعبات اخذ رای در شهرستان مرند بیان داشت : تعداد ۱۷۹ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان مرند پیش بینی شده که از این تعداد۱۵۲ شعبه برای مرند و بخش مرکزی و ۲۷ شعبه در بخش یامچی قرار دارد

وی ادامه داد : از تعداد ۱۵۲ شعبه اخذ رای برای شهرستان تعداد ۱۵شعبه سیاردر مرند و بخش مرکزی و برای یامچی تعداد ۳ شعبه سیار وجود خواهد داشت .

وی خاطر نشان کرد : برای تسهیل رای دهندگان عزیز و برای کاهش ترافیک در روز رای گیری و با توجه به نرخ رشد جمعیت ، در مقایسه با تعداد شعبات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعداد ۱۰  شعب جدید افزده شده تا مردم بتوانند راحت تر در پای صندوق های رای حاضر شوند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه مرند و جلفا با اشاره به تعداد شعبات اخذ رای در حوزه جلفا و سیه رودگفت : تعداد ۷۸ شعبه اخذ رای در حوزه جلفا و سیه رود داریم که از این تعداد ۵۸ شعبه برای جلفا و ۲۰ شعبه اخذ رای برای سیه رود داریم .

گرشاسبی ادامه داد : انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری  برگزاری می شود و وظیفه داریم در راستای پاسداشت و حفظ ارزشهای اسلامی برای بستر سازی حضور پرشور مردم برای برگزاری انتخاباتی قانونمند ، سالم و بی طرفانه توام با امنیت وظایف قانونی خود را به انجام برسانیم.

ارسال دیدگاه