امروز : شنبه 11 ژانویه 2020
تاریخ : 2020/01/11 - 15:36 ذخیره فایل ارسال به دوستان

ارتش آمریکا تروریست است

تمام این جنایات توسط ارتش تروریست آمریکاست .

ارتش آمریکا تروریست است
نویسنده : #ر_میابی
با توجه به جو متشنج خاورمیانه حضور ارتش آمریکا در کشورهای افغانستان و عراق و سوریه و دیگر کشورها نشان از تروریست بودن آنهاست .
دفاع مشروع ایران اسلامی تحت عنوان مستشار در سوریه و عراق ویا کمک به جبهه مقاومت و حزب الله یک دفاع مشروع است چون سوریه و عراق و جبهه مقاومت و حزب الله و یمن از بدنه اسلام هستتد .
دفاع از اسلام یک تکلیف قرآنی است .
ولی حضور ارتش امریکا به مدت طولانی در این کشورها معنی خاص خود را دارد
به یقین می دانیم بعد از خروج ارتش امریکا از هر کشوری گروههای تروریستی مانند داعش فرزند ناخلف خود را جانشبن خود قرار می دهد داعش چه کارهائی نکرد از سر بریدن جوانان بنام حکم اسلام تا جهاد نکاحی با دختران معصوم ویا ازبین بردن اماکن تاریخی و غارت کردن اماکن تاریخی و متبرکه .
تمام این جنایات توسط ارتش تروریست آمریکاست .
پی نتیجه می گیریم بزرگترین تروریست جهان ارتش امریکاست البته این تروریستها با پول بعضی کشورهای عربی خائن به اسلام تامین میشود .
عربستان با هماهنگی کامل با امریکا و اسرائیل داعشی ها را که تربیت یافته ارتش امریکا و اسرائیل هستند روانه سوریه و عراق کردند و در ادامه برنامه های تروریستی خود ایران اسلامی و لبنان و یمن وترکیه را هدف قرار داده اند.
بر هر مسلمانی واجب و تکلیف است با ارتش امریکا که تروریست هستند بجنگند تا کشورهای جهان بخصوص کشورهای اسلامی در امنیت باشند

تحلیل خود را به #جوان_فردا ارسال کنید

اخبار #مرند را از #جوان_فردا پیگیر باشید
?

t.me/jjavanefarda

ارسال دیدگاه