امروز : چهار شنبه 29 ژانویه 2020
تاریخ : 2020/01/29 - 16:35 ذخیره فایل ارسال به دوستان

نماینده متخلف و فراری از رد صلاحیت

( نماینده‌ای که در دوران نمایندگی موارد هشتگانه زیر را مرتکب شود، به نظرتان به استناد کدامیک از بندهای ذیل ماده ۲۸ قانون انتخابات #ردصلاحیت می‌شود؟

‍ ( نماینده‌ای که در دوران نمایندگی موارد هشتگانه زیر را مرتکب شود، به نظرتان به استناد کدامیک از بندهای ذیل ماده ۲۸ قانون انتخابات #ردصلاحیت می‌شود؟

۱- زیرآبزنی مدیران قانونمدار که در برابر آرایش انتخاباتی نماینده و انتصاب فرمایشی اقوام و اعضای ستاد انتخاباتی نماینده؛ مقاومت می‌کردند.

۲-دریافت چندین قطعه از #منطقه_آزاد به بهانه ساخت کارخانه و مجتمع‌های تجاری-مسکونی از جانب نماینده، برادرانش و سایر وابستگانش که حسب ماده ۲۵ قانون مناطق آزاد غیرقانونی است.

۳-گره‌گشایی در #ترخیص واردات خودروهای شاسی بلند از گمرک و دریافت یکدستگاه برای خود و یکی از برادران بعنوان #حق‌الزحمه_کارچاق‌کنی!

۴-نوشتن اساسنامه شرکت‌ها به قیمت ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان توسط یکی از برادرانِ نماینده به بخاطر کمک به دریافت خارج از نوبت وام بانکی و اراضی از جانب #نماینده.

۵- بی‌حرمتی به برخی ارگان‌های انقلابی، تریبون ائمه جمعه و جانبازان جنگ تحمیلی.

۶- سوءاستفاده از تریبون مجلس در راستای تخریب برخی مسئولان اجرایی شهرستان و سنگ‌اندازی در برابر آنها بویژه مدیرانی که در برابر سواستفاده نماینده و آشنایانش #امانتداری کردند و آنها را #افشاگری کردند.

۷- سکوت در برابر دریافت اراضی آزاد شده از جانب برخی آشنایان به قیمت کمتر از #یک_دهم هزینه #جابجایی_دکل‌های_برق!

۸-استفاده از #گماشتگان_تلگرامی و #خبرنگار_ریالی جهت تخریب #منافقانه افراد #حقیقی و #حقوقی و انتساب عملکرد این افراد مطرود به برخی دستگاهها!

T.me/jjavanefarda

ارسال دیدگاه