امروز : جمعه 7 فوریه 2020
تاریخ : 2020/02/07 - 16:16 ذخیره فایل ارسال به دوستان

اصغرشکوری با صدور بیانه‌ای از کاندیداتوری در حوزه انتخابیه مرند و جلفا انصراف داد

هواداران و حامیان اینجانب اعلام می‌کنم با حضور حداکثری در انتخابات مشتی بر دهان دشمنان ایران اسلامی می زنیم و هستند جوانانی مومن و انقلابی در جهت خدمت به مردم تلاش کنید خدمتگزار انتخاب کنید و مطالبه گر باشید .

 اصغرشکوری با صدور بیانه‌ای از کاندیداتوری در حوزه انتخابیه  مرند و  جلفا انصراف داد

به گزارش جوان فردا اصغر شکوری از کاندیداتوری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مرند و جلفا انصراف  داد

باسلام خدمت مردم شریف مرند و جلفا

✅ هدف اصلی همه ما شرکت حداکثری در انتخابات خواهد بود .اینجانب اصغر شکوری مراتب تقدیر و تشکر خود را از مردم عزیزم اعلام می دارم که در این مدت این چند ماهه با حمایت های خود از بنده حقیر ما را مدیون و شرمنده خود کردید. ما دست بوس همه حقیقت جویان منطقه ایم ،شما با حمایت های خود مارا در خدمت به منطقه با انگیزه ای مضاعف  تشویق کردید.

✅ ستاد انتخاباتی اینجانب اصغر شکوری بعد از بررسی تصمیم بر آن گرفت که از ادامه انتخابات به نفع مردم فقط به نفع مردم انصراف خواهیم داد و میدان را برای رقابت ۲۳ عزیز دیگر جهت خدمت به مردم منطقه می سپاریم و امیدواریم مردم عزیز با انتخاب شایسته فردی را انتخاب کنند که خدمتگذار مردم باشد .

✅ بدینوسیله بار دیگر از همه عزیزانی که در این مدت از ما حمایت کردند در شهرستان مرند و جلفا و حومه بخصوص همشهریان عزیزم در بخش یامچی و درروستای پدریم یالقوز آغاج نهایت تقدیر و تشکر را دارم .

✅ فقط چند نقطه بیان می‌کنم باشد که در تشخیص بهتر و اصلح و خدمتگزار مردمی تاثیر گذار باشد :

۱.افرادی که به هر نحوی تلاش می کنند رای بیاورند بخصوص با #ولخرجی و #ریخت وپاش یقینا قصد خدمت ندارند .

۲. افرادی که با #علم_کردن_کاری می خواهند رای بیاورند یقینا در فکر اغفال مردم هستند .

۳.افراد تبلیغ کنند یک نامزد ببینید چه طور افرادی هستند ….

?یک مثلی هست می گوید امامزاده را با زائرش می توان شناخت …?

?عزیزان من من فقط به نفع مردم انصراف خواهم داد فقط مردم ….گروه رسمی ما #ائل_سسی می باشد که با مدیریت خودم اداره می شود و از الان اعلام می‌کنم مطلبی غیر از این ‼️شایعه‼️ هست ……..

?هواداران و حامیان اینجانب اعلام می‌کنم با حضور حداکثری در انتخابات مشتی بر دهان دشمنان ایران اسلامی می زنیم و هستند جوانانی مومن و انقلابی در جهت خدمت به مردم تلاش کنید خدمتگزار انتخاب کنید و مطالبه گر باشید .

?ما با نیت خدمت به مردم ثبت نام کرده و در این راه چه ماندن و چه انصراف و چه منتخب می‌شدیم در هر صورت ما پیروزیم چرا که هدف، مسیر عاشورایی است و همچون گذشته در سنگر های دیگر با روحیه ای مظائف خدمت خواهیم کرد باشد که مقبول در گاه الهی قرار گیرد.
بخشی از هزینه‌های انتخاباتی خود را صرف مصارف خیریه خواهیم کرد .

?عزیزان آینده از آن ماست
از تمام عزیزان فعال در فضای مجازی اولا تقدیر و تشکر می کنم و ثانیا در خواست دارم جهت اطلاع رسانی این مطلب ما را یاری کنند …

خدمتگزار مردم #اصغر_شکوری
نامزد دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

به تحلیل جوان فردا این انصراف یک انصراف هدف دار است که در متن این انصراف مشخص است .

ارسال دیدگاه