امروز : سه شنبه 11 فوریه 2020
تاریخ : 2020/02/11 - 15:31 ذخیره فایل ارسال به دوستان

مردم مرند زمستان را بهار کردند

حضور پرشور مردم انقلابی شهرستان مرنددرراهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ مرند نشان از وجود همدلی و وحدت بین آحاد مختلف مردم است

امام جمعه مرند، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را نشان از وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران دانست.

 
مردم ایران زمستان را بهار کردند


حضور پرشور مردم انقلابی شهرستان مرنددرراهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ مرند نشان از وجود همدلی و وحدت بین آحاد مختلف مردم است

حضور صاحب نظران سیاسی اعم از اصلاح طلب و اصولگرا ودیگر تفکرات دراین راهپیمایی نشان از وحدت ملی در مقابل استکبار جهانی است

حضور فرمانده هان سپاه و ارتش و نیروی انتظامی و بسیج در راهپیمایی ۹۸ نشان از اقتدار ایران اسلامی است

حضور امام جمعه مرند و جامعه روحانیت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ در مرند نشان از پیروی از رهبر معظم انقلاب و ولایت امر است

حضور جامعه مهندسین و پزشکان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ نشان از علاقه مندی به توسعه و عمران و سلامت جامعه است

حضور مسئولین اجرایی بخصوص نماینده عالی دولت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ نشان از مردمی بودن مسئولین است

حضور قضات و دستگاه قضایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ نشان از همبستگی دستگاه قضا با دستگاه اجرایی و و هم‌دوش بودن با مردم است

مشروح خبر بزودی در #جوان_فردا

T.me/jjavanefardaبه گزارش  جوان فردا  :حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان مرند، با بیان اینکه هیچ انقلابی بالاتر از انقلاب اسلامی ایران نیست، اظهار داشت: مردم بعد از ۴۱ سال و به رغم فشارهای اقتصادی و تحریم استکبار، با اراده و پافشاری در مقابل دشمن ایستادند و این مختص پیروان ناب محمدی است.

وی افزود: مقاومت مردم در این سال‌ها و تحقیر آمریکا بعد از شهادت سردار سلیمانی، نشان داد که ملت همیشه در پشت این انقلاب هستند.

✅ امام جمعه مرند با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم امسال با وجود مشکلات بسیار، باشکوه‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی حضور یافتند و نشان دادند که همچنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران وفادار هستند و پای آن ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال مأیوس کردن مردم ایران و ایجاد اختلاف بین آنهاست، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی، اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی است که مردم با حضور پرشور خود به دشمن ثابت خواهند کرد که ملت ایران شکست پذیر نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده تاکید کرد: حضور باشکوه در انتخابات در راستای دفاع از امنیت و عزت و استقلال ایران ضروری است، برای ادامه راه شهید سردار سلیمانی حضور حداکثری در انتخابات ضرورت دارد.

وی افزود: تمام نیروهای دشمن برای دلسرد کردن مردم متحد شده‌اند اما مردم ایران به طور قطع به خاطر مشکلات کوچک از اهداف بلند خود دست برنمی دارند.

امام جمعه مرند خدمت کردن در نظام اسلامی را عبادت دانست و اذعان داشت: مسئولان باید از این ملت که بارها و بارها دشمن را مأیوس کردند حمایت کرده و قدردان آنها باشند.

گفتنی است، در این مراسم، قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن قرائت و با تکبیر الله اکبر مردم تأیید شد.

قسمتی از متن از محمد مصطفائی

ارسال دیدگاه