امروز : دوشنبه 16 مارس 2020
تاریخ : 2020/03/16 - 15:47 ذخیره فایل ارسال به دوستان

میابی با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۵ اسفند ماه «روز شهرداری را به شهردار مرند تبریک گفت. متن پیام #میابی به شرح زیر است:

اینجانب ضمن تبریک این روز، از خدمات شبانه روزی کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداری مرند تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت دارم.

 میابی با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۵ اسفند ماه «روز شهرداری را به شهردار مرند  تبریک گفت.
متن پیام #میابی به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس حسین #کاوه

باسلام تحیت

نامگذاری #۲۵اسفند_ماه به عنوان روز شهرداری ، مهمترین سیاستگذاری برای ایجاد توسعه پایدار در مناطق شهری است.
امروزه برنامه ریزی و مدیریت نوین شهری در فرآیند نظام مردم سالاری دینی، موجب کیفیت بخشی به خدمات شهری شده است بطوریکه علاوه بر ارائه خدمات مناسب، شهرداریها  به لحاظ تنوع فعالیت ها و ارزشهای فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت فراوان می باشند.
شهرداری ها  به عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی مبتنی بر مشارکت مردم، همواره مورد توجه بوده و برای دست یابی به شاخصه های شهر  توسعه یافته و پویا نیازمند عزم و اراده جدی تمامی تلاشگران این عرصه است که با برنامه ریزی علمی، مسیر توسعه همه جانبه را هموار و فضایی مطلوب را برای مردم فراهم کنند.
اینجانب ضمن تبریک این روز، از خدمات شبانه روزی کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداری مرند   تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت دارم.
امید است دست اندر کاران حوزه مدیریت شهری  در شهرستان ضمن توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی و‌رونق تولید مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) زمینه مشارکت مؤثر مردم در تحقق درآمدهای پایدار شهرداری را فراهم نمایند.
از شورا و شهردار مرند مستدعی است جهت تشکر و‌عرض تبریک به آقای حسننژاد نماینده قانونی موقتی سه ماهه  اعلام نمایند وعده هایی که حسننژاد در دیدارتان در تهران از قبیل #قیر_دادن و دیگر وعده ها اگر عملی شده است اعلام‌دارند تا بنحو مقتضی بمناسبت #روز_شهردار از وی تشکر گردد و‌نگوید ایام ها را برایم تبریک نمی گویندیا کار انجام میگیرد تشکری در کار نیست.‼️

با آرزوی موفقیت‌
رحیم #میابی

#جوان_فردا
T.me/jjavanefarda

ارسال دیدگاه