امروز : چهار شنبه 15 آوریل 2020
تاریخ : 2020/04/15 - 14:53 ذخیره فایل ارسال به دوستان

جابجایی نامه‌های_اداری در تلگرام جرم است.

اگر نامه های اداری بر بستر شبکه های اجتماعی، به خصوص غیر بومی، جابجا شوند جرم حساب می شود و قابلیت برخورد نیز در این زمینه با فرد وجود دارد.

جابجایی نامه‌های_اداری در تلگرام #جرم ‼️است.

جانشین معاونت فاوا سازمان پدافند غیرعامل، تاکید کرد: جابجایی نامه‌های اداری در تلگرام و شبکه‌های اجتماعی غیر بومی جرم است. .

جانشین معاونت فاوا سازمان پدافند غیرعامل، بیان داشت:
اگر نامه های اداری بر بستر شبکه های اجتماعی، به خصوص غیر بومی، جابجا شوند جرم حساب می شود و قابلیت برخورد نیز در این زمینه با فرد وجود دارد.

#جوان_فردا

چندروزی است نامه های شورای اسلامی شهر در تلگرام جابجا میشود .

پاسخ این سوالات نباید مبهم باقی بماند

۱) کدام مسئول این نامه ها را برای جابجائی در تلگرام، برای انتشار داده است ⁉️

۲) آیا #حراست شهرداری اقدام لازم‌را انجام‌داده است ⁉️

۳) آیا پلیس فتا این اسناد را جمع آوری کرده است⁉️

۴) آیا دستگاه قضا باین امر ورود خواهد کرد⁉️

۵) آیا مسئولی که این نامه ها را در اختیار داشت حق جابجایی درتلگرام را دارد ⁉️

۶) آیا اعضای شورا از انتشار این نامه ها در تلگرام مطلع بودند⁉️

۷) آیا انتشار و جابجایی این نامه ها در شورا طرح و مورد تصویب قرار گرفته است⁉️

عامل طرح این سوالات گشادتر شدن سوراخ قفل در شوراست ‼️

جابجایی نامه‌های اداری در تلگرام جرم است

جانشین معاونت فاوا سازمان پدافند غیرعامل، تاکید کرد: جابجایی نامه‌های اداری در تلگرام و شبکه‌های اجتماعی غیر بومی جرم است.

کد خبر:۸۴۷۷۷۸

تاریخ انتشار:۰۹ آبان ۱۳۹۷ – ۱۴:۲۴

جانشین معاونت فاوا سازمان پدافند غیرعامل، تاکید کرد: جابجایی نامه‌های اداری در تلگرام و شبکه‌های اجتماعی غیر بومی جرم است.
به گزارش خبرنگار مهر، حسن پارسا در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به اینکه با توجه به اهمیت فضای مجازی و سایبری، توجه به این حوزه همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، اظهار داشت: شبکه ها، زیرساخت ها و همچنین سامانه هایی که در دستگاههای اجرایی ایجاد می شوند متاسفانه غالبا خارجی هستند و متعلق به کشورهای صاحب فناوری است.
وی با بیان اینکه این سامانه ها در اختیار سایر کشورها از جمله کشور ایران قرار گرفته می شود، گفت: غالبا فناوری های وارداتی بخصوص از جنس «امن افزار»، «فایر وال»، «یو تی ام» و تجهیزات بر بستر فضای مجازی و سایبری که قرار است برای ما تامین امنیت کند اگر خارجی باشد یکی از منشا ها و مبادی ورودی «بدافزارها» و دشمنان برای تخریب و اختلال در شبکه ها می تواند باشد.
جانشین معاونت فاوا سازمان پدافند غیرعامل، ادامه داد: تدابیری که پدافند غیر عامل برای امن سازی و مصون سازی دارد این بوده که بتوانیم استفاده حداکثری از تجهیزات بومی، ایرانی و ساخت داخل داشته باشیم.
پارسا تاکید کرد: طی چند سال گذشته تعداد زیادی از تجهیزات و امن افزارها در فضای سایبری تولید شده و قابل استفاده و بهره برداری است، همچنین تاکید ما و مقامات عالی کشور بهره برداری از تجهیزات بومی و ساخت داخل در این حوزه است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان پدافند غیر عامل در زمینه خرابکاری در حوزه سایبری دستگاههای اجرایی کشور، گفت: در این زمینه سازمان پدافند غیر عامل برای جلوگیری از فعالیت «استایکس نت» در انتهای سال ۹۰ و ویروس «وایپ» در حوزه نفت، که کشور را در مقطعی دچار چالش کرده بود ورود جدی داشت.
جانشین معاونت فاوا سازمان پدافند غیرعامل، بیان داشت: استفاده از شبکه های مجازی از جمله تلگرام و … از نظر ما ممنوع است و قوه قضائیه و دادستان نیز اعلام کردند که اگر نامه های اداری بر بستر شبکه های اجتماعی، به خصوص غیر بومی، جابجا شوند جرم حساب می شود و قابلیت برخورد نیز در این زمینه با فرد وجود دارد.

ارسال دیدگاه