امروز : دوشنبه 4 ژانویه 2021
تاریخ : 2021/01/04 - 16:10 ذخیره فایل ارسال به دوستان

گرشاسبی : اگر رعایت نکنیم برگشت به نارنجی حتمی است

گرشاسبی : در صورت بی توجهی به مسائل بهداشتی و تذکر ها امکان برگشت به وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی داریم.

به گزارش جوان فردا به نقل از روابط عمومی  فرمانداری مرند دکتر داود گرشاسبی معاون استاندار و فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان مرند درجلسه کارگروه بهداشت گفت   متاسفانه تعدادی از شهر ها در وضعیت زرد بودند که روند صعودی شیوع بیماری کرونا به نارنجی را شاهد هستیم که در سایه بی توجهی به پروتکل های بهداشتی صورت گرفته است.

وی افزود:نباید اجازه دهیم بار دیگر شاهد وضعیت نارنجی در شهرستان باشیم ، درصورت برگشت به وضعیت نارنجی اعمال محدویت ها دوباره شروع خواهد شد که برای جلوگیری از این وضعیت رعایت پروتکل ها برای همه اقشار مردم توصیه می شود.

وی ادامه داد: دوری از دورهمی ، رعایت پروتکل های بهداشتی ، عدم عادی انکاری از موارد مهم در پیشگیری از شیوه بیماری کووید ۱۹ است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: خوشبختانه به برکت حمایت و همراهی مردم شهرستان مرند توانسته ایم به وضعیت زرد برسیم و امیدوارم با همکاری  و رعایت اصول بهداشتی این وضعیت در شهرستان تثبیت شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: وضعیت زرد فریبنده است و نباید عادی انکاری توسط مردم صورت گیرد.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان تصریح کرد:با توجه به مشاهدات و گزارشات صورت گرفته متاسفانه عده ای ازمردم پروتکل های بهداشتی از جمله زدن ماسک و فاصله اجتماعی  را رعایت نمی کنند که  این امر باعث شیوع بیشتر و تشدید بیماری کووید ۱۹ در شهرستان خواهد شد.

گرشاسبی با بیان اینکه شهرستان مرند فعلا در وضعیت زرد کرونا قرار دارد گفت: این وضعیت بسیار شکننده است و نباید اجازه دهیم بار دیگر شاهد شیوع وضعیت نارنجی و قرمز  در شهرستان باشیم که در اینصورت اعمال محدویت ها شروع خواهد شد و برای جلوگیری از این وضعیت نیاز به همکاری تمام آحاد  مردم هستند.

ارسال دیدگاه